Toplo ljeto i susjedova mlađahna kci za savršen godišnji odmor. - ŽIVOT JE LIJEP

Toplo ljeto i susjedova mlađahna kci za savršen godišnji odmor.





Susjedovu kćer Mariju sam znao kao klinku. Rodila se nekako kad sam se ja vratio iz one bivše vojske, pa se potrefila velika fešta, jer smo bili odlični susjedi, a njen stari je bio vršnjak mog starijeg brata. I nakon svih tih godina, ja sam ostao u obiteljskoj kući, dok se buraz odselio u Zagreb, a i sad navrati sa svojim čoporom na rođendane i pokoji vikend da pogledamo tekmu ili dođu na roštilj, jer oni to u stanu ne mogu. I tako sam ja gledao Mariju kako raste, koji put bi nam pričuvala naše klince kad bi žena i ja išli u kino ili kazalište, a to ljeto je završila srednju i sa svojih upravom napunjenih 18 bila je pravi komad. Doduše ja ju nikad nisam tako gledao, mada čisto sumnjam da se ijedan muškarac ne bi okrenuo za njom. U zadnje dvije godine bi ju znao uhvatiti kako me nekako odsutno promatra, a onda bi se trgla nasmiješila i samo zacrvenila. Iskreno, nisam obračao pažnju na to.. . a trebao sam.

I tako sam ja sad bio na godišnjem, žena je još radila, a klinci na ferijama kod njenih starci na moru. Izvalio sam se na ležaljku u vrtu, djelomično zaklonjen iza visoke drvene ograde i drvoreda čempresa za koje sam govorio da ću ih posjeći, jer su bili legla komaraca, ali žena nije htjela ni čuti o tome. Znao sam da se voli ponekad sunčati gola, pa su joj služili kao paravan. Sad sam ja ležao izvaljen, gol, sa limenkom hladnog piva. Nisam se bojao pivskog trbuščića, jer sam bio dosta aktivan i imao sam poprilično isklesano tijelo za svojih 37 godina. Lagano sam dremuckao uživajući toplini sunca na svom nauljenom tijelu. Čak sam i ku#ac namazao da ne izgori. Mislim da sam zaspao, jer sam se trgnuo kad sam osjetio nešto oko svog međunožja. Pogledao sam na niže i vidio Marijinu glavu iznad mog ku#ca, tj svoj ku#ac u njenim ustima. Ukočio sam se i tiho prosiktao:
– Marija! ! ! Šta radiš? ? ? ? -samo me pogledala i nasmješila se, pa mi pustila već dobrano dignuti ku#ac.
– Jutro.. vidjela sam da se počeo dizati, pa ga nisam htjela pustiti.. -rekla je nekako nevino uz najslađi izraz lica koji je mogla staviti, ali sam svejedno bio u šoku.
– Ali znaš da ne možeš samo tako doći i .. -stao sam pokazujući na svoj ku#ac i nju ostavši bez riječi, ali nije ona bila bez riječi.
– Misliš na to da ti ga ne mogu popu#iti? -rekla je nakrivivši glavu na stranu i gledala me svojim smeđim očima dok je pomicala pramenove duge kose koja joj je padala preko lica.
– Da.. to.. -bio sam iskreno šokiran njenim odgovorima, te kako je bez problema prešla u razgovoru sa mnom na ‘Ti’.
– Pa ja to čekam već dvije godine, a da si imalo pratio primjetio bi da te već dugo želim i želim osjetiti tvoj ku#ac.. -rekla je i liznula moj napeti ku#ac, pa sam se samo stresao kad je pogodila onaj dio gdje se spaja prepucij sa glavićem.


Toplo ljeto i susjedova mlađahna kci za savršen godišnji odmor. Toplo ljeto i susjedova mlađahna kci za savršen godišnji odmor. Reviewed by JJ on srpnja 10, 2018 Rating: 5

Nema komentara

PageNavi Results No. (ex: 6)

Zadnje objave