Ženu od silovatelja spasio gej silovatelj koji je silovao silovatelja! - ŽIVOT JE LIJEP

Ženu od silovatelja spasio gej silovatelj koji je silovao silovatelja!


Bizaran slučaj „instant pravde“, u kojem je silovatelj začas od napasnika postao žrtva, desio se prije nekoliko dana u Banjaluci.
J.P. (51) je u ponedjeljak pokušao da napastvuje djevojku M.J, oko 1 sat iza ponoći.



Odvukao ju je u zabačeni dio tvrđave Kastel, i prije nego što je uspio da u djelo sprovede svoju zlu namjeru, na scenu je stupio G.M. (35), inače profesionalni bodi-bilder i fitnes model.
„Najprije sam mislio da će mi pomoći da savladam djevojku. Čak sam ga i pozvao da priđe, ali on je samo stajao na nekoliko metara od nas i gledao me čudno“, rekao je J.P. novinaru portala 50nijansipive.com.
Ispovijest je nastavio nakon kraće pauze: „Onda me je napao i rekao da ostavim djevojku na miru. Ono što se desilo nakon toga će me pratiti do kraja života.“
Djevojka je, nakon što je uspjela da se otrgne napasniku, pozvala policiju. Patrola je došla u roku od 3 minute, i imala je šta da vidi: dvojicu potpuno nagih muškaraca u rvačkom klinču. Gojko M. pobjeđivao.
Obojica su uhapšeni i protiv nijh će biti podignuta optužnica za silovanje, iako neki kažu da bi G.M. trebalo pustiti, jer je on u ovom slučaju ispao heroj.
On je za našu redakciju samo kratko izjavio: „Samo se nadam da će nas smjestiti u istu ćeliju.“

Ženu od silovatelja spasio gej silovatelj koji je silovao silovatelja! Ženu od silovatelja spasio gej silovatelj koji je silovao silovatelja! Reviewed by JJ on lipnja 24, 2018 Rating: 5

Nema komentara

PageNavi Results No. (ex: 6)

Zadnje objave